Resume från helgen och Måndagen

Resume från helgen och Måndagen

Hej... Vill börja med att skriva FRÖLUNDA ÄGER!!!  6-1 Hehe det smakar GULD!!!
Och nu till det jag skulle berätta om...
I Fredags kom Anna och lämnade Warroo till mej igen efter att han varit där sen onsdagen, då jag vad bortrest.
Gud va jag saknat min lille plutt...
Tack Anna för hjälpen.
En stund efter att Warroo kommit hem så åkte jag och några vänner ut till Orust (hällevikstrand) för att bara njuta att en helg vid havet.
Warroo trivdes som fisken i vattnet :) där ute... han sprang i bergen och busade hela dagarna...Vi tränade även lite inkallningar och lydnad vilket går lysande bra... Jag e så nöjd med lilleman..
På söndagen va det dax att fara hem till stenungsund igen.
När vi kom innan för dörren så la sej Warroo direkt i sängen och stensomnade och inget kunde väcka honom :)
Hela måndagen under dagen latade vi oss för att kl 17 åka och jobba.
Och inte märkte man på Warroo att han varit igång stand by sen Anna passade honom sen i onsdags plus att vi varit på orust hela helgen.. nej nej ny energi va uppladdad... Han sprang runt bland alla hund gårdarna och rejsade ute på vår apell plan på jobbet hela tiden.. Tränade lite ingångar och Hopp över hinder samt följövningar och han va mer än sammarbetsvillig. Han tycker det är dunder skoj.
Klockan 21 for vi hem och sten somnade direkt.
Tisdagen blev vår totala lat dag... vi gjorde absolut ingenting.
Och ingen av oss misstyckte om detta. :)
Warroos harklingar är borta *skönt*
Blev lite orolig för han då Anna berättade då hon ringde när han va där att han harklade jätte mkt... men inga harklingar finns kvar!
I dag är det onsdag och åka och jobba kl 17 står på menyn.. Warroo älskar att vara med uppe på jobbet :)
Och jag har nog världens bästa jobb... Jobba med det jag brinner för plus att hunden kan vara med mig där.
Ha det gott alla..
och på återseende
 bilden är hur det ser ut på Apell plan på jobbet under sommaren... längtar !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå ja!
Skönt att harklingar och hostningar är väck! Han hade väl fått nå envetet i halsen, förmodligen en bunt tänder så som han droppade dem!! ;o)
Tjingeling

Postat av: Christina & Busligan

Vad skönt att lillemannen mår bra!

2006-04-12 @ 14:21:45
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Maria

Glad påsk på er!!

2006-04-13 @ 22:12:46
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback