storstädning.. sen Tränat Warroo

Hej hopp.. good va redig jag varit i dag... storstädat å tvättat + putsat rutorna  Way Too Happyva jag känner mej redig *hihi*
När jag va klar tog jag mina 2 riktigt uttråkade hundar och gick upp på frisbey golf banan så dom  rejsa av sej lite... Passade även på att träna lite lydnad med Warroo.. nu går det som på en dans.. men det gäller att inte gå för fort fram nu asså så det blir pankaka av allt!!
Så jag ska tänka mej för..
Vi tränade iaf fria följet och ink + snabba lägganden.. redig e han ska ni veta hehe *stolt*
Strax är det dax att ta ut hundarna på en Lååångpromenad i solen.. härligt me en kvälls walk nu när våren e här ÄNTLIGEN!!!
Ha en trevlig helg alla!!
Bye bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback