Gott Nytt ÅR

I morse va jag å tyrannen ute och tränade lydnad i ösregnet i ca 2 timmar... shit vi vart genom blöta... men jag va ju tvungen att träna han för han va helt galen här inne.. ingen träning på nästan en vecka jo lite härom dagen men det räknas inte tycker han,,, men jag kan ju inte hjälpa att jag ligger här hemma med en kropps temp som pendlar mellan 36-39,5 iderligen.. snyft... tycker synd om mej själv...
men nu e han tränad... Hehe vet ni jag fick mina fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina kennel kläder i går... nu ska jag betala in dom i dag så min kära uppfödare får dom.. oj oj oj va fin den overallen va jag beställde.. så faktiskt ska jag beställa en t-shirt och en jacka oxå....ska bara betala detta först :)
I morgon är det nyår.. lite pirrig över hur warroo kommer att ta detta men det e nog ingen fara då vi ska fira nyår på orust i en liten obebodd by där.. där det endast är liv och rörelse om sommaren.. för det e en sommar by... så jag hoppas inte mina vänner har allt för många smällare.. men det tror jag inte :/
Warroo har iaf börjat att käka nu igen.. hoppet om att Lilla Moa skulle komma hit som då ska löpa dog ut för tyrannen haha.. så nu äter han.. :)

Men men nu ska jag bädda ner mej igen sitter här och huttrar av frossa ju.

Ha nu en underbar nyårsafton.å gör inget jag inte skulle göra haha...

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nytt år på er!

Postat av: Maria

Åh, jag måste ju också beställa kennelkläder!
Gott nytt år på er!

2006-12-30 @ 21:44:10
URL: http://lissie.se
Postat av: Christina & Busligan

Gott Nytt År - 2007 ska ni göra debut på tävlingsbanan, spännande! Jag tror och hoppas att 2007 blir ett framgångsrikt år för er!
Kul att du gillade kennelkläderna!!
Krya på dig!

2006-12-31 @ 09:53:40
URL: http://www.busligan.se
Postat av: anfia & warroo

tack tack alla! och tack det samma till er!
Cristina: hua ja 2007 då ska det allt tävlas å nu måste jag göra bra i från oss för me dom fina klädera så.. får man ju inte göra bort erat namn haha...

2006-12-31 @ 11:40:37
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback