Länge sen nu :(

Ja jag vet.. jag e jätte slarvig på att uppdatera bloggen... m,en det e ju så mkt att göra nu innan jul å så...
Men nu tar jag mej lite tid...
I går kom anna ålämnade Tina här som skall vara här tills i morgon fredag då Anna ska på julbord me sitt jobb :)
Det e så gott när tina e här.. dom har ju så skoj i hop å Warroo blir en helt annan hund ute då Tina e med..
Skällandet mot andra hundar existerar ej.. det e precis som att han ska va lika frän som Tina å INTE skälla på andra hundar... Sen är det så underbart när man går promenixen dom springer lösa å leker å då är dom gott trötta då vi kommer hem igen :) himla gott :).
I dag ska vi går en rejäl promenix.. Sandie och hennes hund Disel ska joina oss oxå...
Så förhoppningsvis kommer jag ej att glömma att uppdatera bloggen i kväll...  hehe
Så välkommer åter i kväll.. cya

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Nu är även syster Minya röntgad - grad B och armbågar + knän ua. Jätteskönt!

Postat av: anfia & warroo

gud så gott :) nu känner jag mej lite peressad att ta tyrannen oxå.. men nja jag väntar iaf till slutet på januari :)

2006-12-07 @ 16:39:21
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

Thanxs för hjälpen. Skönt att ha nån som du som alltid ställer upp!! Tina hälsar att hon saknar Warroo

2006-12-10 @ 00:22:07
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: anfia & warroo

va med ett nöjje anna.. aa warroo sakna tina me å jag me.. men du hade ju inte tid å träna så jag fick ju göra detta själv *snyft*

2006-12-10 @ 11:28:40
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback