Regn regn regn

Suckar... detta regn....
Men inte hindrade det mej att ge mej ut och gå en promenix me lilleman.. drog även med mej kompisen å hennes hund disel....
Regnet piskade oss i ansiktet å det blåste så vi knappt kunde stå upp... hahaha men lite skoj va det.. jag hade ju iaf regn kläder det va mer än sandie hade....
när vi kom ner till skolan som ligger en bit här i från så va det jätte översvämmning.. å warroo tänkte nog.. yes yes nu ska här badas å simma.. haha men ack han blev snopen hmm stavas det så.. aaa iaf för inte gick det att simma där.. men oj så sköj det va att hoppa runt i allt vatten....
När vi kom hem så va vi dy blöta.. ja till å med jag som hade regn kläder.. jaG va rätt blöt.. brrrr...

Frusen som jag va bäddade jag ner mej å warroo under täcket i soffan å titade på film...
Nu sitter vi här och väntar på annå tina.. då jag ska passa tina tills på tor.. härligt,.. å på torsdag åker warroo med anna och tina hem tills på söndag.. underbart det me... för jag ska ut på galej..kompisen fyller ju 25 så det blir kalasa...

ha det gott alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback