bus i snön

Hej hej...
Vaknade i morse av att Warro höll på att bita av mej näsan och jag lovar att det gjorde ont asså...  å dessuton va kl 05:45... shit det blir tidigare å tidigare för varje dag *gäsp* vart ska detta sluta?
Ändå går jag sista rundan sent men icke... jaja.. det ger säg nog.. han e ju bara bebis ennu så...

Idag va vi ute i en timme så Musse Å Warroo fick rejsa runt i snön i skogen... Tänk va hundar e dumma *skrattar* man kastar snöboll på snö boll å dom springer efter varenda en men  inte kommer dom tebax me nån...jo en del hundar gör ju det men inte mina... *ska lära warroo det* hihi

Har tränat lite sitt idag me å faktiskt lite följövningar måste säga att kontakten e det då inge fel på de sekundrarna som följövningarna pågår.. *glad* men men allt e på lek så...men jag tyckte det va dax för detta nu så.. nu blir det träna sitt å följöviningar varje dag samt nån ingång då å då såklart... men det kommer ju på köpet när han springer lös då vi e ute å jag kallar in han.. haj börjar faktiskt hajja grejjen nu...

Nä nu ska vi lägga oss i soffan för att kolla på efterlyst som börjar snart...

Tjing tjing  
Goodbye 







Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha, nu när jag inte kan träna min vovve så får jag väl träna din!! *s*

Postat av: anfia

asg nej nej nej.. jag tränar min.. ska nog komma i kapp dej asg... mmm nooog...

2006-02-10 @ 15:40:11
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback