Hos hundvakterna

Japp i går fick Warroo vara hos hundvakterna Sandie å jens med Hunden Disel... Medans jag va på sjukhuset å opererades... Så när jag kom hem kom även en relativt trött Warroo hem...
Så vi låg och mös i soffan å klippte klorna medans han ändå va lite trött...
Men i dag är vi piggare förutom att jag har ont i hela kroppen nått man tydligen kan få av narkosen... inget jag hade en aning om men  jo så kan det tydligen bli... men jag ska inte gnälla.. så i dag ska jag faktiskt bege mej ut å lägga ett valpspår till lilleman...hehe...
Sen blir det en kortare  
Walking The Dog Male i dag... skall även köra lite följövningar.. hua måste ju träna som attans på detta... för på onsdag nästa vecka skall Warroo med upp till Brukshundklubben för första gången... å jag veeeet att Anna kommer tjuv kika på oss å mmmm då ska det se bra ut *skrattar* nää jag kräver inget av han, men Anna då va hon har alltid sagt som så här då hon har haft valp... ååå titta anfia ser du vilken fiiiin kontakt vi har? å se så bra hunden går me fiiint va... *morr* mmm så asså nu jäklar Warroo nu ska vi visa Anna att du kan du me hahaha....

ha en bra dag alla... 
skriver mer i kväll
 






Kommentarer
Postat av: Anna

hehehehe sketkärring.... jag kan väl inte hjälpa att mina hundar har grym kontakt *s*
Det ska bli såå spännande att se er, men du vet ju att jag är petnoga!!

Postat av: mej själv

jo jag vet det du... å det gör ju inte saken bättre... men jag är så glad över att du hökar över mej i bland *s*
jo du e guuuuld värd...

2006-02-16 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback