lite träning mkt sömn

Japp i dag har det varit lite träning... bara lite inkallningar och ingångar...
I dag har ´jag haft storstädning här hemma... *suck*
Å det ska jag säga att det va då inte lätt när man hade en Warroo springandes för att söka skydd runt mina ben då jag dammsög... *skrattar* va han inte förstod va att det va ju faktiskt jag som höll i eländet *s*  
Smile
Sen kom moppen fram... ooo shit den va ballifjonkarnssköj den grejjen... först kom moppen farandes över golvet å hängandes efter i mopp garnet kom Warroo... *suck* vilken circus... aja efter många om å men så blev städningen klar! 
Då va det dax för att träffa Sandies Stora Schäfer/rottis hane Disel...  Shocked  Shocked  Shocked  harregoood va stor han va tyckte Warroo... En jätte... *skrattar* men han kom snabbt på att Disel va ju en snäll farbror och hans koppel va så såååå sköj... så det slutade med att disel struntade i Warroo medans W kampade med hans koppel...
så ja...
På återseende... Hi Ya 






Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Åh vad kul det är att läsa om era bravader!! En stor puss till Warroo! Äh förresten strunta i den, det brukar bara göra ont... ;-)

Postat av: anfia

*skrattar* aa dom gör ont men jag gav han en iaf från er *hihi*

2006-02-03 @ 18:36:04
Postat av: Maria

Kul att läsa om Warroos attacker mot skurmoppen! Hade nästan glömt av Lissies terrordåd när moppen kom fram hemma hos oss. Det höll i sig fram till 5 månaders ålder ungefär....så ha så kul städdagar framöver! ;)

2006-02-04 @ 18:57:52
URL: http://lissie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback