Stenungsunds Bk (onsdag)

Jaha som vanligt tog INTE Warroo sov morgon.. nehe då.. halv 7 va det bara att upp å hoppa... Men det roliga är att man blir varken sur lr irriterad på honom för han e så söt då han biter mej i örat å pussas heeela tiden.. haha och när jag visar att jag vaknat lägger han sitt lilla huvud antingen på min kind lr över min hals... å vem kan bli grinig då? INTE jag iaf  Teddy.
  
Vid nio tiden drog jag och Åse ner till gymmet och gjorde oss snygga haha Bench Press

Warroo låg kvar i bilen med sitt goa ben och väntade så snällt...

Hem igen slängde i mej gröt och begav mej ut med hundarna på en inte så lång promenad men ändå till räckligt.

Klockan 13:30 kom Åse och hämtade oss igen... för hon skulle till frizzan och jag skulle göra en ny piercing... *darrar* jag hatar nålar... men Åse proppsade på att jag minsann skulle göra den... sagt och gjort och nästan en avsvimmning (har panisk skräck för nålar)  så va staven på plats och prydde underläppen på munnen...jaja jag vet jag e inte 20 längre men jag tycker det är såå fint *ler*


Hem igen å vänta på att Anna skulle hämta upp oss för att vi skulle till Stenungsunds Bk.. Halv 7 kom hon .. 

    Väl framme så begav vi oss ut på den Icke plogade apell planenMad  
Körde lite följövningar sisådär i en min tills En dama kom ut springandes från klubb stugan som är uppfödare av kelpie själv.. Hon berömmde Warroo och tyckte han va mycket fin och trevlig.. sen börja hon rabbla linjer och grejjer... *suck* där stod jag som ett fån och bara höll me.. haha men sa oxå att asså jag har ingen aaaaaaaaning... ok Schäfer linjer kan man... men kelpie nej nej.. så idag är det till att plugga stammtavla och linjer hehe...
Efter detta så körde jag valp inkallning.. men då sa Anna efter första släppet att fan Anfia skit i att gå så långt för han går upp i skall och drar upp sej för mkt... så nu är det en M som gäller...  för det handlar ju mest nu om ingångarna för kommer gör han ju oavsätt... så noo more valp inkallningar.. Tack Anna för att du finns där!!!
Så nu ska jag inte skriva mera.. suck att jag aldrig lär mej att INTE skriva så mkt... stackars människor som läser allt... men men...
Ha en underbar dag alla!!!


Goodbye, ChowDog 2Dog 2




Kommentarer
Postat av: Janne

Hej du !

Snacka om sriös hundägare !!!
Operera in leksaker till Warro i ansiktet !
Så lång skulle inte jag gå för att få valpen att ha kul på mornarna :-)

Tror han kommer att gilla den minst lika bra som näsan *FLIN

/Janne

Postat av: Anfia & Warroo

hahahahaha.. aa jag får göra det... haha

2006-02-23 @ 15:21:19
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Christoffer & Dennis

Hejsan!
Läser här ibland, warro är så söt, på de bilder man sätt...hehe.

Det måste vara er vi såg i Onsdags på klubben då?! (Stenungsund är våran hemmaklubb:P) Så söt han var... i verkligheten också! hihi...

Ha de bra!

2006-02-26 @ 17:59:48
URL: http://vovve.info/Goldenkillar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback