Warroos första bussresa...

HeartsTeddy Japp i dag va det dax att ta den första bussresan ner till Torget för att miljöträna lite där nere ,
Oj oj oj den där stora blåa saken va då stooor tyckte Warroo... men jag hade bestämmt mej för att inte lyfta på han så fram med en frolic ur fickan å lockade med den... å e det nån hund som INTE kan måtstå en go frolic så e det Warroo... han e galen i dom... *mums*
Så han gick villigt på bussen  å traskade längst bak där jag lyfte upp han i sätet så han kunde kika ut...Betalar jag tio spänn för hunden ska han oxå sitta i sätet... *hihi*Heart Sunset
         Väl framme på torget så knata lillaman på...hälsa glatt på allt folk å på innetorget kände han igen sej... ååå det va ju här vi kasta boll sist... jippie... oj va han rejsa runt i kopplet... vi stannade och tog en fika å då fick warroo en hel kall korv som jag köpte till han på fiket... mumma...
Sen va det dax att bege sej hem igen... åter kom den stooooora blåa bussen men denna gången sprang han på så till å me buss gubben skrattade haha... sprang bak å slängde sej självmant upp i sätet å va gött nöjd över sin insats hihi...
Väl hemma så va det mat dax för djuren å mej själv....
Vila nästan 3 timmar sen mötte vi Anna å Tina på Parkeringen jag Warroo å Musse... så tog vi en go promenad... så nu ska dom snart få mat sen e det dax att slappa framför teven.In Love.. i mon ska Sandie hundvakten passa Warroo när jag ska operera mej.. då kan han ju inte vara själv...
Ha nu en fortsatt trevlig alla hjärtanas dag alla   Bouncing HeartsAnimated Hearts


Flowers And HeartsCircle Of HeartsMorph



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback