Första inlägget

Hej hej.. det e väl här man ska skriva allt om träning mm... mmm det kommer jag att göra då jag får hem min nya vovve... *hoppas* skall åka å kika på honom söndagen den 22 januari... Min goa vän Anna ska åka me mej *tack gumman*
Hade det inte varit för henne så hade jag gett upp hundletandet för läääänge sedan det kan jag lova...
Men nu har "vi" verkat hitta något mkt mkt intressant å dessutom en underbart trevlig uppfödare må jag säga.. så ska dom  va
Så nu går jag och räknar dagarna till den 22... *längtar*
Nä nu ska jag hoppa i mina träningskläder och åka ner till gymmet ... oj va snygg jag ska bli till sommaren *hihi*
Ha en bra dag alla å Tack för mej för tillfället.... Välkommen åter 

Anfia


Kommentarer
Postat av: Anna

Najs, Anfia!!

Lägg nu in lite länkar och färg med!! ;-)

Postat av: Faster

hallojs gumman.........

kanon sida du gjort verkligen fin men jag saknar en Gästbok att skriva i ler fixa det....
hälsa Mattias massor av kramar Faster
men du fixa lite färg och dyligt på sidan skulle piffa upp den ler

2006-01-13 @ 15:39:09
Postat av: Mickiz

va fiiint du gjort!
*kramar*

2006-01-13 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback