Lille Warro

  
*suck* strul strul... det vart ju meningen att jag skulle hämta lille Warro nu i helgen... meeeeeeen så strula det med bil å så... Så i går vart jag förbannad å bokade helt enkelt en tågbiljett till karlstad på måndag... så kl 11:12 bär det av från Götet för att ca 13:15 möta uppf på Karlstad central...
Och kl 18:10 bär det av hem igen men då med sällskap av Warro  Blings 
Nä nu är det dax för gymmet... Barbell  sen skall jag till gbg... ska ju jobba i morgon där så... lika bra att åka in till lindis redan i dag....
På återseende på Måndag






Kommentarer
Postat av: Anna

hehe bra jobbat Anfia!! Tåg går ju oxå bra!
Hmm du har ju oxå smileys!!

Postat av: Christina & Busligan

Bara en liten sak.... han heter Warroo, dubbla O.
Det är aboriginspråk och betyder eld.
Warroo är också ett ställe i Queensland, Australia.
Men hur man uttalar det fina namnet är jag inte 100 % säker på...

2006-01-27 @ 18:21:08
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Jan Nilsson

Hej du !
Det är min favorit du kommer för att hämta - han är kanon !!

/Janne

2006-01-29 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback