lite smått å gott från veckan som varit nu...

45109-6845109-67

Hej.. nu har det gått några dagar på denna veckan.. å lilleman mår prima.. oj oj vilken energi han har.. vi har tränat massor.. och faktiskt kört mkt ledarskap.. han e en liten slyngel nu ju *hihi*
Iförr går va vi ute å tränade och va gjorde jag joooo.. lyckades sätta bollen i ett träd givetvis.. *surar*.. somliga straffar gud men en gång sägs det.. *ångrar att jag mobba anna*
Så i går hängde jag på Anna till huveröds för att köpa en lika dan sån kamptrase boll..hmm.. aa asså den såg ut som en tross men va ingen tross *hahahaha* skit sak samma bollen va kanon.. å tro inte att dom hade några sånna kvar nej nej de va slut sålda.. vilket jag kan förstå då bollen va kanon!!
Efter huvudröds åkte vi till hällungen för att bada me djuren.. haha warroo som aldrig badat utan vi bara funderat på att göra det.. hoppa i som om han inte gjort annat... han "simmade" på sitt sätt och va i vattnet i säkert en timme.. han tyckte det va sååå gott.. givetvis va jag i med honom.. haha Anna och tina va enna riktiga badkrukor.. haha ingen ville bada.. anna va som tina å tvärt om.. dom gick i bara en liten bit *hihi* badkrukor där... Anna du vet mobbar du mej  mobbar jag dej *asg*.. men tack för en skojjig vistelse iaf...
Så kommer vi till i dag då ja... kom precis in efter varit ute och tränat... körde fria följet.. *suprooo* linförighet *kanon*.. lite inkallning.. samt läggande under gång.. är riktigt nöjd med träningen i dag.. + att vi fick inviga den bya bollen som vi köpte i går... den får ju duga även om den inte e lika bra som den förra :(
I morgon står det spår och upplet på schemat... hoppas bara att det inte är så tryckande varmt som det är i dag.. snälla kan det inte komma ett tejält åsk väder nu.. ber till gud *thihi*
Nä ha en underbar fredags kväll alla..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Vilka härliga badbilder!!

Postat av: Anna

Jajajajajaja vi är badkrukor, men det var ju rätt skönt och Tina simmade ju enhel del. Själv tycker jag det är lite överskattat. När vi drar på läger så blir det iskalla värmländska sjöar istället, fast jag kanske hinner vänja mig, eftersom jag är där 1vecka innan!!

2006-07-22 @ 12:36:07
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/
Postat av: Malin

Det vart ingen noskvalster då? Fina bilder! Härligt när det går bra med träningen :-)

2006-07-22 @ 17:12:06
URL: http://bruksras.atspace.com
Postat av: mej själv

Hej hopp..
Anna: ok ok ni badade lite.. hehe men inte mkt... ja vi får väl se vilka som badar i värmland å inte haha..

Malin: jo noskvalster va det allt men han har fått interceptor å det e ju så bra att det börjar verka direkt juhe...
Tack anna har tagit bilderna...

2006-07-22 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback