Regn.. jippikajej...

Guuuud så skönt äntligen regn!!
I dag ska jag å Warroo åka in till Göteborg och stanna där hela helgen hos min Tjej kompis Mickis.. ska bli så roligt...
KOmma hemifrån ett par dagar...
Ragn ska det ju bli hela helgen så.. en hel del träning ska vi nog kunna åsta komma tror jag.. lr så tar vi det bara lugnt å har semester från all träning... det har ju blivit en hel del träning denna veckan trots värmen.. men vi har ju då lagt de vid 21 tiden varje kväll... allt går framåt med stom steg.. redig redig...
ja mer än så här tänker jag inte skriva i dag.. får se om jag ev uppdaterar i helgen... annars återkommer jag NOG på måndag igen...
ha en underbar helg alla...
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback