Träning med Anna


bollen

dax för bus

Träning med Annna å tina i värmen
Hej..
I går bar det av å träna till sammans med Anna...
Jag är så super nöjd så jag finner inga ord...
Han va så redig min lille skrutt..
Det va en massa barn och vuxna människor uppe på neste som spelade brännboll och hade div lekar.. "familjedag"...
Först körde anna sin Tina... det såg jättebra ut...
Se n va det min tur.. jaja det får bära lr brista tänkte jag... goo for it.. kopplade loss hunden och satte igång.. Där sprang massa barn förbi han tätt in på han och han brydde sej inte ett dugg... det va bara han och jag för hela slanten...
Eftersom att det va 27 grader ute så körde vi bara en kort stund... senm va det dax för fika me goa winerbröd... hundarna fick lekamed varandra tills de nästan stupade... haha det va så skoj å se dom... dom gav sej inte nån av dom när dom höll på me bollen.. goingar...
Japp det va våran Tisdags kväll detta...
Ha det gott alla
TaCk Anna för en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Schyssta bilder ;o) Tack för en trevlig kväll!

Postat av: Christina

Fina bilder! Hoppas att du mår bättre!

2006-06-14 @ 10:11:55
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Malin

Vad fina bilder, skönt att det börjar bli bättre.
Nästa gång kan du ringa mig om det tjärvar, bor ju nära och är hemma för det mesta... 0739-629920

2006-06-14 @ 14:36:33
URL: http://bruksras.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback