hej å hååå

Hej igen...
Oj det va ett tag sen jag skrev här... fy på mej...
Men jag har haft massor att göra..
Träningen med Warroo går som på räls... Nu har vi kommit i gång med klickern på allvar... så nu har jag med den till å med på följövningarna... *gjorde som du sa Anna* åå det går sååå bra.. harregud va redig han e den lille gybben...
Haha han är lite spökig just nu.. lite små rädd för det mesta ute..men löser dock problemen bra..
Själv har jag börjat å jobba på Akitagårdens´hundcenter igen..å då är Warroo me mej där.. så härom dagen fick han å Musse stå i en av Innerburarna på jobbet medans jag jobbade.. å det bekom inte lilleman något... det va ju rakabajsarns sköj tyckte han...
De t bekom han inte att det skällde över allt i hundhuset...I en pause på jobbet tog jag ut han så han fick springa lös å leka me sin boll på utsidan... å han lekte som om harregud här har jag varit förr.. hundar skällde å gapade... men det struntade han fullkomligt i... *redig* pojke...
I dag ska jag kolla me jobbar kompisen om vi kan åka lite tidigare så jag kan träna lite på Apell plan som vi har där uppe...
mer om detta äventyr skriver jag i kväll..
Nu ska jag grejja lite här hemma... ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjingeling
nu är vi hemma igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback