promenad me Anna,Tina & Exa

Dagen har varit lugn och sansad... som vanligt upp å hoppa kl 06:30.. ingen sovmorron nää...
Drog ner till gymmet å körde slut på kroppen och sen va det hem för att slappa på soffan...
Meen det varade inte länge... fickl så dåligt samvete.. solen sken ju... så jag drog på mej utterkläderna och gick den "lilla" rundan men Warroo och Musse...
Va ute va en timme så dom fick busa av sej riktigt!
Nuuu kunde jag med gott samvete lägga mej på soffan igen.. mm gott sooovvvvvaaaaaaa.
Sleepy.. vaknade kl 17:10 shiiit 17:30 skulle jag möta Anna på parkeringen... tur va så ringde hon så 17:40 fick det bli *phu* då hann jag hälla i mej kaffet...Hot Chocolate
Sagt å gjort... ut och mötte henne.Walking The Dog Male
I dag hade hon me sej sin Förfedetta gamla hund *hihi* Exa... gummzan... Gamla tanten... jag kan säga att jag garva gott när Anna gick där med sina 2 stora hundar som drog åt varsit håll... *asg* å Anna e inte den som tjötar på sina hundar men i dag gjorde hon *asg*.. å harregud va sköj å höra henne...
Men runt holmsgård som rundan kallas kom vi iaf... hmm i dag måste vi gått fort... kändes så iaf... men nja 35 min tog det... å då va det ju lite vel me koppel trassel å dyl... men nu e promenaden gjord iaf...
Så nu e det dax att slänga sej på soffan och kolla på Big Brother och kl 21... prison break.. lr hur det stavs... jag å stavning går inte i hop...
Ja ja tack å hej från Warroo,Musse och mej...
  Goodbye, Chow   






Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blir deet koppel-lösa promenader i fortsättningen... Men kan ju inte ha en ponnyexa i koppel!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback