Riktigt vår väder!!!

Hej hopp...
I dag fick jag sova till hela halv 8a i morse... jippie... Warroo har kanske ställt om kisse klockan... aja jag ska inte ta ut glädjen i förskott...
I dag tog jag en härlig lång morgon promenad i solen... ville gå hur långt som helst med hundarna... men måste ju tänka på Warroo som inte ska gå riktigt så långa promenixer...
*skrattar* nått har iaf hänt med Warroo i natt... ok morron kissen lyfter han jämt på benet och gjort ett tag nu... men på promenaden i dag *skrattar* oj va det skulle luktas på varje liten buske... han gjorde tvär vändningar om han kände att han sprang förbi nån lukt... två ggr lyfte han stolt på benet under promenaden och trodde nog själv att han kissade över dom stora grabbarnas lukter *skrattar*
Men jag blev så förvånad när jag gick för jag kan inte minnas att han luktade och höll på så i går... hmm...
Han har nog drömt om att han blivit stora grabben i natt och i sin tro tagit denna roll även när han varit vaken då... *skrattar*
I dag blev det bara inkallningar på promenaden... inget annat... Behöver ju inte träna varje dag... bara nästan.. men jag hade bestämmt mej för att inte träna något i dag och så fick det bli...
Men i morgon ska vi bege oss ner till skolans plan och träna och sen står miljöträning på torget på menyn...
Jaja... nu e det soffan och BigBrother me massa popcorn *mums*  






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vårväder... vilket land bor ni i???????????

Lyfter han redan på benet :-O ???????!?!?!?!?!!!!!

2006-03-07 @ 22:14:47
Postat av: Christina & Busligan

Det var jag som skrev förra inlägget...

Postat av: Anfia & Warroo

*skrattar* japp vi har haft ett riktigt vårväder hela helgen och måndag och tisdag... helt underbart har det varit... snön smälter bort sakta men säkert! *hihi*
Aa han lyfter på benet... men inte medvetet tror jag...? det är ju inte så han lägger rivir.. men e massa intresserad av alla lukter ute nu...

2006-03-08 @ 07:00:02
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback