Spårat,lydnad & en promenad

Hej..
I dag har det varit fullt ös hela dagen...
Hade tvättstugan i dag så jag passade på att ta med mig Warroo dit varje gång när det va dax... källar gångarna e ju lite lebbiga även dessa brötiga maskiner och torkrum...
Och vi ska inte prata om tvättkorgen som skulle med i varje runda... den va jätte lebbig... men alla problem löstes och det gjorde han på egen hand då jag inte brydde mej om honom någonting då det spökade till sig lite i hans lilla huvud  
Embarrassed!!
Väl klara med tvätten begav jag mej ut med Warroo för att köra lite följövningar... det går så bra... han har fattat grejjen nu och börjar gå riktigt fint vid sidan...
Körde öven lite sitt och snabba lägganden i snön... inte lika poppis med läggandet... men enveten e han den lille krabaten och va gör man inte för en bit köttbulle...
Väl inne igen så latade vi oss på soffan en timme...
Sen kom lindis.. och hon har precis åkt här i från...
Medans hon va här stack jag , hon å hundarna ner till skolan och släppte dom i inhängnaden så dom fick rejsa av sej lite... Hehe passade även då på att köra lite ingångar och följövnigar... lade även ett spårNose på planen som ligger en bit där i från... Och det gick lysande som vanligt...Well Done
Avslutade med en go promenixWalking The Dog Male och nu är det dax för soffanCouch och mys pys med mina små pälsbollar och den hög gravida katten Moggis...
Ha en trevlig fredags kväll..
Kram från Mej,  Dog 2 Dog 2 Cat 5      


Teddy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback