Utökat familjen med en Nymfparakit!!

Utökat familjen med en Nymfparakit!!

Hej hej...
I dag vart det sovmorgon... Warroo sov ända fram tills klockan ringde kl halv 8a som jag ställt den på!!!
Upp och ut me han för morron kissen... sen kaffe mmm gott... Efter de så tog jag en promenix med hundarna.
Kl 09:30 satte jag och Warroo oss på  bussen för att åka till min mamma i kareby/kungälv,
Warroo hoppa upp så snällt i sätet längst bak och han gillar verkligen att åka buss nu...
Det va ju rätt mkt folk på bussen och rätt som det va så känner jag hur det börjar lukta... jag tänkte harre gud... vem har gjort i brallan... tills jag kom underfull med att det va ingen annan än WARROO... Jag såg hur folk bak i bussen började bli gröna i ansiktet av denna odör.. ok nu sket han inte på bussen utan tömmde bara ut sina gaser... hua...ja det va pinsamt... men jag låssades som ingenting och kände själv att jag va grön i ansiktet!! *asg*
Väl framme me bussen så stod Mammsen och Hennes hund Moa och vänade på oss ute vid vägen...
som är ca 2 km från deras boende...
En go men kylig promenad blev det... där va det kallt...
Fikade och sen Packa vi in hundarna i bilen och åkte in till kungälv för jag skulle hämta pengar... när jag tar upp mitt bankomat kort ur ficka så har det gått i 2 delar... näää detta e inte sant... tur att mamma va me hihi... va bara att föra över till hennes konto så fick hon plocka ut åt mej...
Nästa stopp blev då Akitagårdens hundcenter... oj oj oj.. det tyckte Warroo va mindre sköj i nån minut... alla dessa hundar som skällde ut han... men det tog ingen lång stud fören han lyfte upp svansen å blängde på dom å gick vidare... Alla på stället av folket  tyckte han va sååå söt... *hihi*
Satt och snackade lite skit me alla Och jag passade även på att väga Warroo på hundvågen å han väger 8,6 kg...sen packades fågeln *sessan* som jag fått av min fd chef in i bilen och likså hundmat som jag köpt..
Väl hemma så slängde vi oss på soffan... oj så tlötta vi va...
Japp det va våran dag...
Ha en trevlig fredag nu e det lets dance på 4an som gäller.. hejja Anna Book...

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hur har ni det i Anderssons Zoo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback