Hej

Å harregud det va ett tag sen jag skrev här... men jag jobbar rätt mkt så bloggen hinns lixom inte med.
Men iaf tänkte jag skriva lite vad som hänt i veckan...
Varje dag på jobbet har jag tagit mej tid att träna Warroo... perfekta störningar på jobbet...
Vi jobbar mycket med fria följet nu och det börjar se riktigt fint ut.
In kallningarna går jättebra dom med... kan gå hela 5 meter från han.. ingångarna är jättebra :)
Har haft lite problem med att han hoppar på mej men det har bara varit att gå tillbaka och endast stå framför honom, så detta har vi fått bukt på nu.
I dag ska vi bege oss ut och spåra lite och köra lite lydnad vädret är ju underbart.. solen tittar fram lite blygt bakom molnen så jag hoppas på strålande sol snart... men det finns inga dåliga väder sägs det ju,.. så spåras och tränas ska det iaf oavsätt väder!
Sen blir det att åka till jobbet kl 17... som vanligt kommer jag träna där med.. han är så söt Warroo när vi är på jobbet.. han springer lös där bland alla hundgårdarna och små retar alla hundarna som nu mer har börjat vänja sej vid att han den lille retstickan finns där.
Men han är för go att titta på.
Nä nu ska jag packa väskan och bege mej ut i skogen... ha en underbar 1a maj alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

damn vad du tränar, själv är det bara staket och vallning som gäller.... Välkommen och klippa sly onsdag em!!

VallAnna och VallTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback