Sönder tuggad spårlina :(

Hej hopp.. skriver om Tisdagens bravarder idag...
Bestämmde mej för att Warroo & Musse skulle få stanna hemma medans jag gick ner till torget på marknaden i dag...
Sagt och gjort... Jag va nere på marknaden i ca 2 timmar och strosade runt bland alla saker... inget av intresse så jag tog bussen hem igen...
När jag kom hem så möttes jag av en glad Musse och en intrasslad Warroo... *skrattar* han tyckte iaf att han minsann skulle spåra på egen hand medans jag va borta... För min nya fina spårlina den aa den är inte så hel längre om man säger så... av lite här och där... *snyft*.. men lika glad va Warroo för det. Men den som va så fiiin...
Jaja.. så är det att ha valp.. det va ju inte det att jag hade den liggandes framme nej nej.. den låg ner packad i min väska som den lille tyrannen så fint hade fått upp...
Men men.. det får bli att inskaffa en ny igen då...

På kvällen tog jag Warroo med mej ut för att möta sandie och Disel för att gå en härlig kväll promenix... det blev blandad stads och skogs promenad... passade även på att träna lite på en gräsplätt jag hiottade längs vägen.. men Warroo va dock inte lika pigg på att träna som jag så jag la ner den verksamheten med en lyckan inkallning :)..
Hundarna fick rejsa i skogen där även en strooor bäck porlade.. och detta fick ju givetvis hundarna syn på... *jippie* va skoj det va att plaska där... så när jag kom hem va det bara att ställa lillenman i duschen för att få bort att gegga å så...
Vid 22 tiden tog jag Warroo och musse på en kortare promenix och avslutade med att träna utanför min port på gräsmattan... nu gick det mycket bättre... *redig* är han... Tycker jag då.. får la se va Bossen Annapanna säger *nervös*
Ja det va våran tisdag de ja...
ha en underbar dag i solen alla...

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Så fint det blivit här då!!! Alltid lika kul att läsa om era bravader! Vad fin han är Warroo - liknar även han mamma Tammy i uttrycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback