Tisadg. jobb och träning

Hej hopp..
Som vanligt ligger jag efter med skrivandet... så tisdagens bravarder skrivs i dag *ler*
Kl 07:30 va det dax att dra till jobbet.. dagen verkade bli varm så tur att jag inte tog på mej massa kläder..
Väl framme på jobbet fick Warroo och jobbarkompisens rottis tik oona leka på planen innan det va dax att låsas in i gårdarna medans vi jobbade..
Oona då som är en 6årig stooor rottis va väl inte så värst intresserad av att springa runt å fjanta sej med warroo, vilket warroo gjorde precis allt för att hon skulle bli *skrattar* han såg så gullig ut där han sprang runt å försökte charma i gång den gamla damen.
Vid 14 tiden så va jobbet klart så jag tog ut Warroo och tränade lite linförighet och inkallningar och även snabba lägganden.. det gick jätte bra :)
Kan gå rätt så långa sträckor nu.. eller aa långa å långa.. mot vad det har varit så är dom långa iaf.
Efter träningen så fick han springa runt och busa medans jag satt i solen och väntade på att åse skulle komma tillbaka med jour bilen så vi kunde åka hem.
Väl hemma så slängde vi oss på soffan och sten somnade. Vaknade gjorde vi igen kl 19... harregood.. va vi sovit.. men man blir jätte trött av värmen så :)
Tog en promenad med Warroo i skogen och kastade lite boll och bara njöt av vår kvällen :)
Klockan blev sova natten.. Zzzzz
Klockan 23:30 ringde Åse då va det dax att dra i väg till polisen och hämta en hund.
Sagt och gjort in med en fundersam trött Warroo i bilen och i väg till Polisen... Väl framme så möttes vi av polisen och en stooor hund.. men ack så söt den va... Warroo berättade minsann därbak i hans bur att här är det jag som bor så ta du en annan bil.. så det va bara att plocka ur lilleman i ena buren så den stora stora hunden skulle våga hoppa in..  medans polis å åse grejjade med detta så ställde jag mej närmare ingången till polis huset... *skrattar* Warroo tittade sej runt bland alla polis bilar och blinkande lampor och bestämmde sej för att jaha... här gör jag mitt Stora behov.. bajsa.. *skrattar* jag kan säga att det va jätte pinsamt... men men e man nödig så e man... bara att plocka upp.
När den stora hunden väl va inne i bilen så begav vi oss i väg till jobbet och lämnade av den.
Kl 02 ca va vi hemma igen och somnade såååå gott...
Nu är det morgon och jag och Warroo ska ta oss en promenad å njuta av en ledig dag tills åse ringer för nya uppdrag.
ha en go dag alla.
45109-48
En bild på Warroo från favvo stället balkongen.. hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj,oj,oj vilka härligt stora trattar Warroo har fått nu!! Så han kan höra ordentligt! :)

Postat av: Christina & Busligan

Jag tycker han ser fin ut jag!!! Nej jag är inte alls partisk!

2006-05-10 @ 17:16:38
URL: http://www.busligan.se
Postat av: mej själv

aa tack christina... Anna e dum hihi.. han e snyggast av alla.. så det så!!

2006-05-10 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback