Vi har fin besök!!

I går så ringde Anna och frågade med len röst om jag kunde passa Tina...
Självklart ställer jag upp och passar henne.. så mkt som Anna alltid hjälper mej.. sen jo jag kände mej nog en smula hedrad över att hon frågade mej... hihi löjlig man e... haha
Men iaf.. runt halv 19 kom dom.. så vi gick ner till skolan å jag passade på att visa anna mitt fria följ... yeha... jippie... jag fick bara bra kritik av henne... ända va att jag arbetar för mkt me min kropp så det blir ju dubbel komando.. men det rättade jag till...
Sen fick doggarna leka av sej på fotbollsplanen.. va skoj det va att se Tina så frisk igen det va enna längesen...
Efter leken drog vi oss tebax så att vi kunde ta Tinas mat från bilen...
Anna åkte direkt och Tina va lite ängslig en sek men det gick över direkt vio kom hem... hehe mutade henne med KORV...
Sen la vi oss i soffan och slappade alla 3.. tina då på mej medans warroo besviket tittade på henne och mej... å tina ville då inte att warroo oxå skulle ligga på mej nej nej.. så han la sej på mina fötter... Måste säga det med att jag skulle halv sitta då och äta min goda glass jag köpt från glassbilen.... hahaha.. Den snodde Tina då hon skulle pussa mej sammtidigt som jag åt den haha... men men det gör inget...
Nu är det iaf morgon... vi alla 3 har sovit gott.. warroo brevid mej som vanligt och Tina på andra sidan med sitt huvud på min mage.. så jag har la inte sovit så bekvämt i natt men va gör det... hundarna har ju sovit bra...
Kom precis hem från morgon rundan... oj oj har ju helt glömt hur det va att gå me 2 hundar.. men Tina drar ju inte i kopplet som min lille tyrann gör så det funka ju bra.. sen gick hon ju lös uppe på gångvägen vid skogen...
Så jag återkommer nog i kväll för uppdate,,
Anna du kommer aldrig få tebax din hund.. glöm hunden hahaha
Skojja kankse... du kan va lugn hon mår bra.. puss fån henne te dej.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla Tina vovvan verkar ha det så bra!! Tack för hjälpen, gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback