hej å hå

Haft en bra helg?

Det har vi... i dag på morgonen drog jag och warroo ut för att träna lite lydnad...
Båda två va 100% laddade så det gick som en dans på rosor UTAN taggar...
Först körde jag lite frittfölj...warroo fuskade lite i några sek genom att ligga lite långt fram men det korigerade jag snabbt upp...
efter ff så kördes det lite ställande undergång... han stannar bra nu och aa börjar hajja grejjen.. hihi...
Läggandet har vi lagt lite på hyllan nu.. för hunden lägger sej allt för ofta haha.. så det får vara för ett tag... och han kan det ju så...
inkallningen gick i enb räzer fart kan man ju säga... så wiiie.. shoff sprang han förbi mej och gjorde en bre sladd bakom mej och satte sej vid min sida efter han samlat i hop alla benen och sin lilla kropp... men jag vartt ju inte så nöjd så vi gjorde om det men då med ett kortare avstånd.. då gick det massa bättre :)
avslutade med platsliggande... han låg som fast spikad... efter detta så lekte vi med bollen och tog en skön promenix...
Och nu är det kvällen och strax dax för en kvälls runda... denna turen skall Disel och ägaren sandie hänga på ut så hundarna får springa och leka lite oxå...
Så där detta va våran underbara dag... Ryggen känns lite bättre.. och det e bra.. på väg mot rätt håll peppar peppar.,..

Må gott alla... välkommen åter :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback