jag å warroo

gräsetspringwarroo å diseljag å warroo
Hej hopp...
i dag känner jag mej lite bättre iaf... *skönt*
jag och sandie va ute så hundarna fick leka lite iaf... sandie tog även en bild på mej å Warroo ok ok snacka om blek.. haha men jag e faktiskt sjuk...
Ska renovera mitt kök i dag.. så ett par kill kompisar kommer hem hit och hjälper mej att måla luckor å så.. snälla dom är...I morgon e det dax att flytta hästen.. skall försöka ta lite kort på det oxå.. hmm få warroo att lägga sej i närheten av hästen.. men det ska nog funka *hoppas* laddar upp lite flera bilder på warroo och disel senare...så där haha nu har jag lagt in fler bilder...
har totalt glömt bort att skriva om att warroo blev på flugen av en schäfer/västergötaspets nått blandras i dag... jäkla ägare som inte kan hålla sin hund kopplad i bostads omr... haha tur att warroo hade sin sele på sej som jag lyfte upp han i medans jag sparkade bort den andra hunden som högg hej vilt om sej... jag kan säga att alla mina svordommar och alla dess könsord skrek jag till den dumma bruden/kärringen som ägde den dumma hunden... sån tur va gick det bra med lilleman... aa annars hade det blivit slarv sylta av ägaren det kan jag lova... shit va rädd jag blev.. min lille kille.. å att man aldrig lär sej att inte höja rösten vilket bara förvärrar saken.. men va ska man göra? jag blev ju rädd.. men ingen skada skedd iaf.. haha jag fick ju svurit av mej för ett bra tag fram över haha...

ha en go helg alla

Kommentarer
Postat av: Anna

goe du ser ut hihi, stackars dig som varit så sjuk!!

Postat av: Christina & Busligan

Åh vad skönt att det gick bra med dig och Warroo - håller med - varför kan inte folk hålla koll på sina jyckar!!!

2006-10-13 @ 23:19:42
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback