Jobba jobba

Hej å hå..
Vart har jag varit?
Jobbat det e va jag gjort..
Hundstackarn har inte fått nån träning alls bara promenader.
Han har fått vara med mej på jobbet givetvis.
Hmm har funderat på det där med tävlingen i maj...
Sorry men jag kommer ej deltaga..
Vi känner oss inte hundra asså..
så jag ska sjuta upp det ett par månader ist...
Jaja jag vet vel vel men varken jag lr warroo har ont av det så.
Men jag vill faktiskt känna att jag går ut me 10 på allt.. sån e jag.. sen om man inte får det e en annan sak.. men jag vill känna så.
Men Mht hoppas vi att vi får plats på iaf.. *hålltummarna*
Röntgas gör han den 11e april.. nervöst..
jaja det va de de..
hoppas allt e bra me er alla läsare.
Själv e det bra med oss.. vi laddar för mh röngen och kennel läger hihi..
ha det så bra..
skriver snart igen



Kommentarer
Postat av: Anna

Du hinner tävla med den hunden!!! Och bra kommer det att gå när ni kommer ut oxå!

Postat av: Warroo & Anfia

japp jasg hinner han e inte så gammal ennu

2007-04-04 @ 10:22:20
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Christina & Busligan

Jag hoppas också innerligen att ni kommer med på MHt i Stenungsund för nu har jag lämnat över din "garantiplats" i Hammarö till annan intressent...
Håller med Anna - ni hinner tävla!
Du kan väl höra av dig på något sätt efter röntgen... är nyfiken på att höra en "prognos" ;)

2007-04-04 @ 18:49:58
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Warroo & Anfia

Christina: japps jag me.. en jag skickade mail till hond som håller i anmälningarna i dag. och skrev hur viktigt det va att vi kom med.
Jappz jag hör av mej direkt när jag kommer hem från röntgen den 11.. så sitt vid tele vid 17 haha

2007-04-05 @ 09:57:15
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback