Jag ska måla heeeela rummet lilla anna

Hahahaha... i går kom Anna och tinan hit vid 11a för en promenix.. Haggan gick me.. efter den så åkte jag me anna hem för att måla hennes matsal.
Sagt och gjort... måla måla måla... attans va det gick undan.
hehe man kanske skulle bli målare då hahahaha...
Eftersom att jag inte hade några bra målar kläder med mej så uppfann jag en egen utstyrsel.. en svart sopsäck... jag blev ju såååå snygg...
Anna va ju snabbt framme med kameran så klart...
foto kommer senare.
efter måleriet så släppte vi ut hundarna som hade legat i bilen pga allt regn.. Anna lurade in mej i deras lilla skogsbryn och sa att kom nu Anfia här ska det finnas svamp.. sagt och gjort 2 bajs påsar i högsta höj klampade jag snällt efter henne... påsaran va tomma asså haha...
och så fick dom förbli oxå.. för tror ni det fanns nån svamp näääää,,, då sa hon oj då.. nååååån måste ha plockat av dom.. här va ju såååå mkt härom dagen.. höhöhö det va hon själv som plockat av dom hahaha.. men hon sa bara så..
Näää jag skojja.. svampen va borta och nån annan hade nog norpat åt sej dom.. så där poffade min lilla svamp macke bubbla bort lika fort som den tittafram typ. :(
Väl hemma så slängde jag mej in i duschen och sen på möte..
Stress stress...
Hem igen efter mötet å fika me en go vän sen kom även lindis och david med barn.
Käka middag me dom och smarrig efterrätt.. mmmm...
När dom åkt så tränade jag lite kryp övningar me warroo samt kontalt och hålla fast apporten.. han e sååå redig lille barbro.
det va våran dag...
hoppas eran vart lika trevlig '
I dag ska jag ha en hel dag me Mammi och hennes hög gravida lilla vovva som ska ha puppisar om 2 veckor...
spännande...
sen i kväll blir det tuppware party minde sköj men trevligt folk...

Tjing tjing
image311

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Nuuuu finns bilden!!

Postat av: Sandra o Benzon

Hahaahha fy va du e snögg tjejen... Skulle nästan gå så jämt tycker ja... *Asg*...kraaaaaaaaam

2007-08-16 @ 15:49:54
URL: http://lexusbenzo.blogg.se
Postat av: Christina

Vilken läcker outfit!!!

2007-08-16 @ 22:56:50
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Tessan

*asg* schnögging... =)

2007-08-18 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback