MMmn svamp e gott

Hej å hå...
Började dagen med att sticka ner till gymmet och träna lite...
Kl 11 kom annapanna och hämtade mej.. hem å hämtade hund samt tillbehör.
Upp till nest gård för att träna.. hundarna fick springa av sej lite innan...
image280

Uppvisning för anna hur träningen artat sej.. Barbro som då kan men lätt glömmer fick lite tid på sej...
Allt funkade kanon.. fick kritik men massa berömm av anna att jag va sååå redig.. tack tack...
Hon tipsade mej om lite ditten å datten som jag snällt tog till mej...
I dag startade vi med apporten på Annas sätt.. oj oj det gillade Barbro...sen blev det även kryp övningar...
Warroo han vart helt slut...
image281

Sen va det dax för uppletande...
Vi vallade av en bit.. och la ut massor av saker hahahahaha
ni skulle sett hundarna... helt förvirrade.. vi skickade varannan gång...
image282
image283
Warroo kom in med tre saker tror jag men lyfte la på minst fem sex st..
men jag va super nöjd.. tina kom med.. harkel 8a saker...
men hon e äldre och så...
Efter detta bar det ut i svamp skogen.. trodde vi ja...
nog fanns det svamp.. allt annat än kantareller...
men vi kamma hem några iaf...
Här e mina
image284

här e dom på mackorna mums


här e lite små bilder från skogen oxå...


så där ja...
när jag plocka ur warroo ur bilen hemma så krylla det av färtingar på hela han.. så jag borstade bort dom jag såg.. å il fart hem å tigurs spraya han..
Nu e jag helt slut.. mätt efter mackorna och nanig...
så nu ska jag lägga mej en sväng..
Tack anna för en as ball dag...
Ser fram i mot svartedalens bravarder när du kommer hem.. då ska det plockas svamp minsann..
massa kramar till dejje,...

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Tja bruden fan va ball, snor lite kort tror jag!! HAHA jag fick mer kantareller en deeeeejjj!!! *fniss* Så barnslig va!! Har varit göra redig idag, kolla min dagbok/blogg!!
Puss lilla du
Ps.Fäään va vi ska grilla dricka öl å plocka svamp när jag kommer hem, totääält oseriöst, precis som jag vill ha det!!
Hälsa ragatan

Postat av: Anfia & Warroo

hahahahahaha... garvar så jag gråter ju...
du e loss meee like...
ringer daj sen..
köss

2007-08-03 @ 07:26:30
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för lyckönskningar! :)

2007-08-05 @ 07:32:57
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=HoneyPie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback