Tränat

Idag va det dax å träna igen...
Sandra och Benzo kom kl 18 så då drog vi ner till skolan...
Hjälpte sandra med benzo + att jag tränade warroo
Fritt följ.... attans det känns som det ser riktigt fint ut nu..
Sen blev det apportering... haha han e så sköj... Anna ditt sätt e kanoooon...
Här e lite bilder från dagen.
image313
Kommer in å bjuder till med apportbocken.. redig kille (love)

image314
Lurar med brandslangen efter träning...
image315
sandra och Benzo.

I morgon e det dax att göra uddevalla osäkert.. Jag anna och haggan ska dit å shoppa lite hehe...
för vi ska ju ut på krogen på lördag hahaha.. shit 3 galna brudar... detta kan ju bara sluta i KATASTROF hahaha.. nej då vi sköter oss...:S

Gonatt sov gott


Kommentarer
Postat av: Annapannan

Fan va grymt med apporterningen, det går ju kalas. Du har fått fram exakt det jag ville!! Parttyyyyyyyyyyyy :)

Postat av: Sandra o Benzon

Ser ju ut som min lille vovve e riktigt redig ju.. hahahahaaha... Thanx for all hjälp....

2007-08-31 @ 14:29:04
URL: http://lexusbenzo.blogg.se
Postat av: Christina

Kul att träningen går framåt!! Tävling snart???
Jag ringer dig i morgon!

2007-08-31 @ 22:50:18
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback