Gott Nytt År På Er

Ja nu e det sista dagen på 2007.. å härmed hälsar jag 2008 välkommen..
2008 skall göras till ett bra år.. nya tag nya krafter!

HAR LITE GOA BILDER PÅ TYRANNEN HÄR...
tär

fty

HAHA han har själv kastat upp tärningarna i luften så dom hamna på nosen och märker inte detta då jag va med handen i hans godis burk och då finns inget annat än att du och jag mamma hehe.. hahaha

reyhu
lek me bollen i sooolen som tittade fram i går som inte har synts till här på nästan 2 månader..


5
Bollen den får ni komma å hämta själva säger han... hahaha..


fd

Harregoood sikken snygg och vacker hund jag har... stiligast av alla!!

sur


Men den stiliga hunden kan oxå bli och se riktigt sur ut...
här har jag precis sagt till han att nej ligg på din plats i soffan...
jag känner inte för att gossa nu...
Och när warroo blir sur.. då får man alltid denna blicken av han... hahaha
Har aldrig haft en sån hund med en sån här personlighet som han har... jag har haft en del hundar
och alla har haft egenheter.. men warroo tar alla med sin persolighet haha.. Christina.. e han klonad människa hund?
Jag ger mej katten på att han fattar vart enda ord man säger haha...

Ha nu en hysteriskt kul nyår alla...
Själv skall jag warroo och min pojkvän + 6 st till ut till orust..
Lungnast där inte så mkt smällare.. inte för att han e rädd men det e snällast för hunden.
Så warroo kommer vara överlycklig i dag när vi åker dit.. han älskar ju att vara fdär.

Gott nytt år igen...
Kram på er från oss
image429

Kommentarer
Postat av: Veronique

Gott Nytt År!!
Och det där sura uttrycket känner jag igen. Han är på pricken lik Coominya!! :)

Postat av: Naken

Du behöver ingen bil du Warroo. Du bär de där tärningarna minst lika bra själv :)

Gott Nytt År på er från mig

2007-12-31 @ 13:31:33
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott Nytt År på er!! Får man se en bild på klänningen??

2008-01-01 @ 13:54:52
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback