tjo

Hej..
Nu funkar datan igen iaf.. vetti katten om viruset e helt borta men det verkar så iaf..
Veckan som varit alltså förra.. så passade jag tinan hela veckan.. på fredagen kom anna å hämtade henne och warroo som skulle vara hos henne hela helgen.. jag behövde enna en hundledig helg kände jag..
Jag pojkvän och lindis , david drog till ullared på lördagen.. fy katten va mkt folk asså.. jag fick inte köpt hälften av julklapparna ens :( så det blir att åka in till Göteborg innan jul :(

Här e lite bilder på Warroo & Tinan...
tw

twb

skriver mer i morgon ha de göttans


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka sötnosar ;)

Postat av: Tessan

du får uppdatera OFTARE!!!! :p

2007-12-10 @ 20:08:36
URL: http://xayides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback