hej

Usch va sjuk jag har varit... jag har legat plakat i soffan me hög feber sen i söndags kväll...
Stackars Warroo inga promenader...
Men i dag känns det allt lite bättre,.. febern hänger i men jag ska faktiskt ta mej i kragen att gå me Anna å Tina på en promenad i kväll...
I dag har jag Hunden disel på besök me.. då hans mamma ligger inne på sjukhus... *krya på dej gumman*
Så nu har Warroo nån att leka med iaf.. haha disel den gammla gubben e la inte så pigg på att leka men lite ansträngningar gör han allt.. hihi
Inte nog med att jag legat sjuk datan har ju varit keff oxå.. *morr'
men men.. nu ska jag lägga mej en sväng igen...
ha det gott alla
warroo å disel
moggisen bild på katten moggis me ju

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe goa bilder!! Vi syns i kväll

Postat av: Christina & Busligan

Gouyen har utmanat Warroo!!! Kika i min blogg!!

2007-02-17 @ 11:01:36
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback