HUndvakt

Hej å hå..
Från måndag till Tisdag så passade mina Vänner Jovan och Nelia Warroo...
Då dom bor i Gbg i biskopsgården va det så massa nya intryck för lillmannen...
Han fick gå på centralstationen oj massa folk lebbigt golv osv... han fick Gå på Avenyn.. haha där hade han lagt en praktig bajj haha...
Han fick åka spårvagn.. Å allt detta gick jätte bra...
Dom nämnde dock att han vart lite stressad av allt men det e ju inte så konstigt.. harregood stenungsund e ju pötte litet å lite folk så kommer tyrannen till denna stooooooooooora stad stackare...
Hos Jovan & Nelia vart det massa lek och gos..
Jag litade fullständigt på dom så därför valde jag dom som hundvakt denna gång...
Tack ni e mina änglar..
Och nelia då.. har ju döpt om Lille warroo till hahahaha ROSMARIE.. hon e för söt nelia...
Tack igen... Rosmarie saknar er.. men e ack så trött...
Här kommer lite bilder som dom tagit...


fint ute på warroo
haha skit fult

Kommentarer
Postat av: Ca

Hi hi... vilket gulligt "tryne"....

Postat av: Tessan

haha sista kortet v juh bäst... ser liiite trött ut då...

2007-02-07 @ 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback