kallt iiiiis kallt

*skrattar*
ja här satt jag å skrev å ja faktiskt skröt i min uppfödares blogg i går om att haha vi har vår å krokusarna är på väg upp i rabatterna ... oj man ska inte skryta,,, haha... för va fick viii.. SNÖ!!! :( is kallt e det me.. fy för bubblans...
På morgonen promenerade jag och Warroo ner till torget för att hjälpa min lilla mamma hos farmor...
På vägen ner körde jag stenhård träning i kopplet.. han fick inte dra ens pytte lite i kopplet... hua.. jag va helt slut när jag kom ner till farmor...
Hunden me.. han la sej plakat och sov.. haha lille tyrannen mattes lilla skit.. :)
Men det är faktiskt fruktans värt jobbigt när han drar så.. jag får massa ont i armarna som jag redan har problem med... men nu kommer jag vara stenhård hela tiden.. han fattar ju grejjen till slut så man ser ju på han att han tycker promenaden blir trevligare då han får beröm... lillskiten *love*

Efter att ha hjälpt lilla mammi så körde hon hem oss.. jag vart helt utmattad d¨å febern gav sej till känna ganksa fort.. :(

hem å la mej på soffan...där slocknade både jag och warroo...

Vid 18 tiden mötte vi Anna och Tinan. för en promenad.. jag då me mitt usla humör fick sett till att promenaden inte blev fullt så lång som anna ville.. felåt Anna.. men jag mådde skit av febern.. sorry...

I dag skall jag ringa läkaren å se va hon kan göra.. för nu har jag haft feber i 2 veckor i sträck och det e inte så  bra.. :(

Så vi får se om det blir nån träning och promenix i dag.. funderar på att warroo å disel ska få leka av sej lite.. sandie va sägs om det?

må gott alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

*asg* surt sa räven *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback