nya tag

Nä nu får det vara slut på sjukandet...
I helgen har jag Passat  Disel för att hans mamma varit på sjukhus..
I fredags va jag ute och gick en go promenix med Anna och Tina.. hehe tina löpte men warroo han märkte inte detta lr så va det så att han våga inte märka det för Bitchen Tina bits ju faktiskt haha.. å Han ääälskar ju henne så hihi..
Disel märkte väl av det lite granna men han våga nog inte heller låssas om det haha...
Helgen har varit massa lugn... jag har försökt att bli frisk men lyckades inte så bra :(
I går kom febern IGEN.. men jag ska säga er att nu e jag såååå trött på att ligga inne å va sjuk så nu struntar jag i feber å hosta å allt va det e.. nu ska här tränas hund :)
Så nu skall jag äta frukost sen e det dax att träna.. jag ska ut och köra lite uppletande och lydnad...
Så jag uppdaterar sen...

Annapanna... ajm here 4 you.. kramar dej massa :)


ha det gott alla

**************************************uppdartering*********************************************************
så där nu har vi varit ute och kört lite upplet...
Det gick ganska bra måste jag säga...
Han vart lite mkt taggad men han sansade ner sej efter en liten stund...
Efter uppletandet köprde jag bara lite frittfölj..
sen vart det dax att gå hem igen...
Febern gjorde sej åter till känna huhuhu
men jag tog lite bilder på han iaf... gud va jag längtar tills jag kan köpa en bra kamera...
men håll till godo.. detta e va jag bjuder på nu med min mobil kamera haha'


väntar                            letar                              letar


Hittad :)
stå
Snyggaste hunden hihihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Thnxs gumman!! I need it!

Postat av: anfia

Anytime... kramis

2007-02-19 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback