Tränade lite snabb lydnad haha

Japp i går körde vi lite snabb lydnad.. typ bara pytte lite på varje moment...
Vi träna läggande.. nöjde mej med att han la sej sen kom bollen farandes med en välldans fart samma sak vid ställandet... alltså inga fulla moment hihi.. men i bland är det skoj att göra så oxå.. man behöver inte jämt träna på fullaste allvar tycker jag...
lite fritt följ blev det med... typ i 30 sek haha... men han tycker det e jätte skoj då vi bus tränar hihi...
I dag MÅSTE jag ut å lägga ett apell spår hua.. ska först ner till läkarn för att få lite host medicin så jag kan sova om natten.. hostar nätterna igenom nu.. så ska jag ÄNTLIGEN få mina sluta röka tabletter jippie :D
I kväll drar vi nog ut till orust med kompisarna och tar det lugnt i deras sommar stuga vid havet...
Öppen spis och grejjer mys pys...
Så ha en underbar helg alla..
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback