ben tyngder och hundträning

Hej hopp...
I dag började mitt nya bantnings liv.. hua.. inget socker inget smör inget GODIS hur ska detta gå?
Men iaf så kl 7 ringde klockan i morse.. upp å hoppa... Dagen startades faktiskt bara med en halv kopp kaffe å en halv cigg.. annars brukar jag allt röka minst 3-4 cigg på en timme.. sjukt igentligen...
Efter kaffet och lite data mingling gjorde jag ett gäng situps... rediga jag hehe.. på med ben tyngderna och ytterkläder... regnade som vanligt ute men det brydde jag å warroo oss inte om... Startade med att träna han... Ställande undergång... han stannar som en staty.. hihi.. framförg.. körde jag 2 ggr ca.. fick tips av Christina som jag kommer att köra på...
Så va det apporteringen då... daem shit.. nu har jag inte kört detta moment på ett tag.. visst han ar den fiiint... men nu har han fått för sej att jag släpper den ca en meter från matte... *^morr* så nu måste jag gå tebax från början me apporteringen.. men men nu ska jag klicka han på den ist... klickern älskar han ju.
Körde lite inkallning oxå funka bra... Sen fick han ligga plats en liten stund..
Efter träningen kasta vi bollen en hel del i dag... sen tog vi en rejäl promenix ojojoj det va jobbigt me tyngderna på benen... svettigt... men man vänjer sej ju så måning om...
Snart ska vi ut på en långpromenad till då med Sandie och Disel... trevligt

Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för gratulationen =)
Och lycka till med 2007 :D

Postat av: Catrin

Tackar gör även jag från andra sidan ;). För grattiset
på busligans hemsida. Ha det gott o lycka till med lille tyrannen

2007-01-09 @ 15:51:17
Postat av: Anna

shit pommes frites, no moore pizza? Du är duktig du.

2007-01-09 @ 21:53:00
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback