Då va det bokat!

Hej å hå..
I går tränades det massa nya moment.. hihi har börjat lite smått me krypet nu mest för skoj skull det e ju så trist att bara köra samma hela tiden.
Warroo tyckte krypet va en riktigt roligt moment.. gottans

I går ringde jag även veterinären "jörlanda smådjursklinik" och bokade en tid för AD/HD röntgen samt rygg.. och även då vacc.. den 29/1 kl 12.00 är det dax..
Hua håll tummarna... men det kommer nog förhoppningsvis peppar peppar.. inte va några problem..
I dag ska jag och Warroo bara slappa å åter slappa... har 2 skräck filmer att titta på så...
ha en go dag alla

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas jag kan bli lite inspirerad när våren kommer så jag kan hänga på och träna lite!

Postat av: anfia

Ja det vore jätte roligt... jag saknar dej så *snyft*

2007-01-16 @ 11:05:38
Postat av: Tessan

man kollar ju inte på skräckis mitt på ljusa dan... :P

2007-01-16 @ 13:17:12
Postat av: Anna

saknas man, så trevligt!! :)

2007-01-16 @ 18:41:24
Postat av: Christin (sidekick till Wakool)

Spännande med röntgen! ;-) Huh, nästan mer än lovligt spännande!

Men hörru....vad kattsiken???? TVÅ skräckisar. Det är ju inte alls konstigt att inte DU sover på nätterna! :-))

2007-01-17 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback