Gomorron

Skriver lite om igår dagen...
Började dagen me träning av mej själv... sen vart det dax för tvätt stugan... 8-12 *pust*
Jag hade bestämmt mej för att Warroo skulle få en ledig dag... det funkade faktiskt under hela dagen..
Men vid 16 tiden började jag tröttna på att han lämnade av sina leksaker iderligen...
Så jag la lite köttbullar i aktivitetsbollen.. så då vart det lungt en stund..
Sen kom sandie och disel för vi skulle gå en promenad.. och va det blåste..
Det slutade med att vi stannade nere vid skolan och gissa vad.. haha jag tränade tyrannen...
Nu Passade jag på att köra budföring.. wieeeeeeeeee...
Helt otroligt denna hund e fantastisk.. han fattr direkt.. okok nu va det förstgångs övningar men asså han e ett geni... haha oj va jag skryter..
Men det e så skoj att äntligen ha en hund jag kan skryta med..

Min goa lille tyrann..
Körde även lite ställande och linförighet..
Det va går dagen... återkommer med dagens info i kväll om jag kommer i håg att skriva hehe



Kommentarer
Postat av: Anna

haha härlig känsla va, när man lyckas få en sån go vovve.

Postat av: Anfia & Tyrannen Warroo

ja helt underbart!

2007-01-10 @ 08:11:00
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Christina & Busligan

Vad härligt det är att du gillar din hund så mycket - det värmer i uppfödarhjärtat!
Warroo är aborigin språk och betyder känguru men även eld. Så en het liten eldig känguru... det är Warroo det, eller?! Warroo är också en plats i Australien.

2007-01-10 @ 21:46:32
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Anfia & Tyrannen Warroo

Tack.. ja det kan man säga att han är en liten känguru ja å eldig han me haha...
Ja det e inte svårt

2007-01-11 @ 07:03:13
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback