Hej

Då va det Torsdag och jag tänkte skriva lite om i går... igentligen inte så mkt att skriva men lite iaf... på förmiddan tog jag och Warroo en härlig promenad i solskenet och tränade massor under tiden vi promenerade...
Vid halv 6 på kvällen mötte vi upp Anna och Tina på parkeringen för ytterligare en promenix...
Rediga vi va hehe...

I dag så har jag och Warroo varit uppe på aktitagården och jobbat från kl 8-14... så nu e han trött lille tyrannen... stå i hundgård
e ju inte det han brukar göra..
Kl 14 skulle bussen gå hem men Buss F-N kom inte fören kl va 14:57 jag lovar jag va stel frusen och skällde ut buss gubben efter noter.. :o(
Tur att Warroo fått ett nytt fint täcke i dag så han inte frös iaf.. :o)
Nu sitter vi och väntar på att Anna ska höra av sej så ska hon passa Warroo hela helgen då jag ska ut på galaj :o)
Så ha en underbar fortsatt vecka alla :O)

Lite kort på Warroo då vi väntar på Bussen.. taget me mobilen så dom e inte så bra...
25-125-125-1

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får väl se om pisshunden får stanna hela helgen för han började med att pinka in revir inne... Han fick en sån utskällning så jag tror inte han gör om det, men du vet ju hur Tina är så snart pissar dom väl som galningar båda två :/

Postat av: Tessan

ja galaj komer d o bli ;) o sköj som fan ska vi ha me...

2007-01-26 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback