regn suckar

hej å hå då va man hemma från tidaholm igen..
Har varit å hälsat på min kära pojkvän där...
Tyvärr blev det ingen Hundmässa för mej heller..
Jag va så trött när jag kom till götebor i lördags eftm så jag ville bara hem hem hem...
Iof hade Uppfödaren varit på mässan hade jag gjort en snabbis dit men nu fanns det ingen andledning att knö bland allt detta folk hua mej..
Men iaf i dag e det söndag.. i morse gick vi ut i regnet och körde lite uppletande samt lydnad...
Nu har vi börjar med framförgåendet på allvar oxå.. och han förstår jätte bra vad jag vill då jag säger före och stanna... haha att gå framför mej på promenad e ju nått som ligger naturligt hos min lille drag hund.. men nu e det andra bullar som gäller på framf g... där ska man då inte dra i kopplet inte aja bajja
På uppletandet körde jag en korridor.. 4a föremål varav en metall.. hihi anna denna gången tog han metallen yes yes yes.. rediga tyrannen... han kom in fint med de andra tre föremålen oxå.. Är det nått han älskar så e det uppletande...
Shit vi måste koncentrera oss mera på spåret nu me.. men det e ju såååå tråkigt att spåra själv... Suckar... Jag får fjäska massa me Anna å se om hon har tid nån dag lr gång hihi... VI SAKNAR DEJ ANNA!!!!!!
Nä nu ska jag ringa min goa vän sandie och hennes hund disel å se om dom vill komma på fika.. och kanske lura ut dom på en regning promenix..

Må gott alla... Och nu e det bara 3 veckor kvar tills jag ska sluta
Den 1 feb då ska jag försöka lägga av me dom där gift pinnarna !

bye







Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du är som skall sluta röka!
Träffas gärna framöver och tränar ihop. Kanske kan vi ta en tripp till Karlstad snart också och hälsa på och träna!

Postat av: Anna

ehmmm jajajaja ge mig npgra extra timmar så...

2007-01-07 @ 20:06:37
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Christina & Busligan

Hurra för dig som ska sluta röka - det kommer gå jättebra!
Ang framförgåendet... min åsikt... skit i om han drar i kopplet, momentet försvinner ändå så högre upp i klasserna och jag tror nog att du skrapar i hop tillräckliga poäng för uppflyttning utan 10:a på framförgåendet. Lägg ned tid och energi på de moment som är viktiga även i de högre klasserna - ex apporteringar, uppletande mm mm. Det är mina tankar! Ha det gott! Hoppas vi kan ses snart - Maria har föreslagit en liten kennelträff det vore trivsamt tycker jag!

2007-01-07 @ 20:29:05
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Anfia & Tyrannen Warroo

Cristina: ok då skall jag göra så m,e ffg.. hihi jag e lite sån att det ska vara perfect men det stämmer det du skriver :)

Anna: härmed ger jag dej massa av min tid :)

Maria:Du har fått mail :)

2007-01-08 @ 08:23:59
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback