snö snö snö hatar snö!!!

Suckar.. jaha först får man inte sova pga massa grejs som stör mej om natten.. å i natt då vart det full storm ute.. hua...
Vaknade med sprängande huvudverk.. så där skoj nooot...
Pillade i mej 2 panodil och mitt kaffe sen begav jag mej ut i snön me tyrannen... :)
Han vart ju nöjd iaf att det va snö.. att hålla han i koppel va ju lönlöst... kopplade loss han så han fick springa hela morron rundan.. va ju ändå inga hundar ute kl 07.30 på morran inte...
Passade på att köra lite frittfölj vilket gick fint..
Sen rumla vi runt i snön och warroo han blev gott mulad av mej hihi.,... oj va "arg" han va på mej hahaha...
När vi kom in så gjorde jag varm chocklad och en go macka och satte mej för att titta lite på teve...
Så kom eftermiddan.. Först såg jag på SAW III harregoood det va det äckligaste vidrigaste film jag sett.. asså inte hemsk utan jag vart spy färdig .. men nedrans va bra den va.. nu väntar man bara på att SAW 4 ska bli klar!!
Efter filmen mötte jag och W upp sandie och Disel så dom kunde få leka lite i snön.. haha den gamle disel hänger inte me warroo i svängarna, men lika kul har warroo ändå... vi lätr dom leka en bra stund sen gick vi hem hit och drack kaffe.. *GOTT*
Nu har dom gått hem å jag har ätit mat och warroo fått de jag inte orkade som vanligt hihi...
Nu ska vi lata oss resten av dagen det e ju söndag!
Må gott alla :)

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Visst kan jag ordna så du får bilderna från kennellägret! Nemas problemas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback