Bus be valp

I dag kom sandra på besök me sin 14veckors rottis hane Benzo.
image247

Givetvis vart det massa lek här hemma.. så vi begav oss ut.
Jag packade ner lite uppletande grejjer och sen bar det i väg ner till Kristinedals skolan.
Jag körde kontakt kontakt och några steg.. och jo han tittat kanon bra nu.. släpper inte blicken en sekund ens... i dag glömde jag inte klickern så den va me oxå.
En inkallning och lite läggande blev det med.
Lungt och fint..
Efter jag tränat visade jag sandra hur hon skulle göra med hennes hund och klickern.
Haha.. den lilla krabaten tänkte bra efter en liten stund.
Redig liten..
Sen bar det av bort till den lilla skogs dungen... jag och sandra vallade av en korridor och 3 saker gav jag henne så hon fick lägga ut.
Skickade Warroo och han skötte sej nästan bra.. 2 första sakerna som va en brand slang och en armens första hjälpen plast grej kom han fint in med.. meeeeeeeeeen.. den lilla röda plast bilen.. den tyckte han att den kunde jag hämta själv.. så.. För att tillslut få ett bra avslut kasta jag ut arme grejjen när han inte såg.... hittad och avlämnad.
Jag vet att jag inte kanske ska göra så men jag ville att han skulle få va glad för det iaf...
nästa gång blir det bilen haha...
Sandra ville testa att spåra lite me sin benzo så jag log och sa.. aa ett köttbulle spår blir ju kanon...
visade hur hon skulle lägga.. haha.. under VARJE fotavstamp.. små små steg... rakt fram.. hahaha.. hon titta på mej som om jag vore dum i bollen.. men jag mena va jag sa..
Så en vinglande obalans sandra hade nått slutet ca 20 meter efter en stund.
Benzo han hade näsan nere i backen hela tiden och smaskade köttisar.. målet nått och lek me trasan..
Redig kille..
Nu har dom åkt hem och warroo ligger helt utslagen i soffan..
Jobbigt me bebbar...
och tränat har vi ju inte gjort på nästan 2 veckor.
Så nu blir det ett par timmars vila sen blir det promenad!


Kommentarer
Postat av: Gun

Hej! Kul att läsa va ni har för er du o Warroo! Han verkar va en riktigt col kille, gött! Måste ju komentera namnet på kattungen oxå! Första delen av namnet va ju tjusigt ju hi hi ;-) Ha de/ Gun Brasse o Jappie

Postat av: anfia

aa vi har för oss massa bus :)
Mm visst e det ett fint namn på vår gunlög hahahaha...
må gott kramis

2007-07-12 @ 12:16:00
Postat av: Fia

Vilken söööt kattunge!!!! Jag är kattfreak........ Vill gärna ha fler, men vi har 2 redan....
Fia

2007-07-13 @ 16:39:53
URL: http://www.vickulas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback