det va den solen det!! :( *uppdaterad*!!!!!!!

Så typiskt... ska aldrig mera hälsa solen välkommen.. då försvinner den ju...
Hittade en lite söt bild på nätet som jag bara måste lägga här...
image266
Skrattar.. den e ju bara så söt..
I dag blir det nog ingen träning me tyrannen...
Skall städa och Tvätta hela dagen lång.. *suckar*
men får se i kväll.. kanske blir liiite träning iaf.. hehe svårt att inte träna nu när det går så bra1!!


Ha en go dag alla!!


Jaha inte kunde jag hålla mej inte...
begav mej ut i regnet och tränade lite...
Tyvärr kan jag ju inte fota själva lydnaden..
men jag fotade när han busade mellan momenten...
samt uppletandet...

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT!!!


{--väntar på att jag ska komma så vi kan träna :)
{--- jippie jag gjorde rätt :)
{--- tokig
image271{-- så snygg hehe


uppletande
{Korridor
image273{--kollar av
{letar
image275{sista föremålet av 4a
image276{--nöjd!!
Så det va de de... la ut 4a föremål och 4a kom han in med!!
Redig gosse!!!

Är mycket nöjd med träningen även i dag..
mer nervös för va anna ska säga hahaha.. nä jag tror hon blir mäkta nöjd!!
ha en go dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback