hemma igen

Hej alla,,,
då vart man hemma igen...
Jag har haft det helt underbart i ockelbo iaf...
Warroo har nog haft det ennu bättre.
Han har sprungit ute i sancho och jonnas stooora trädgård hela dagarna och busat å gottat sej...
Han har även fått vara med på tillställningen då deras lilla  dotter döptes.. då låg han snällt i trädg bland en massa massa folk och barn som drog han i svansen och klättrade på han..
Han bara njöt och fann sej i detta... folket hade varit helt betagna av min lilla vovve... att han va så snäll och stabil.. Det e min Warroo de...
Han har även hängt me jonna varje tidig morgon då hon delat ut tidningen... han kan de nu :)..
Jonna tog lite kort på deras turer me mobilen...
image240image241
image242
där va dom...
Har ju även blivit me liten kattunge.. kunde inte motstå denna lilla krabat som nu e 4a veckor..
Som än så länge bor hos jonna å sancho...
så warroo har tagit hand om den lilla flickan som jag och min pojkvän döpt till GUNLÖG!!

Lilla Gunlög...
image243

Haha... ska bli stor flikka så man måste äta maaaaaaassa mat.
image244

Nä nu skall jag grejja å dona lite här...
sen blir det träna lydnad.. nu e semestern över för oss... nu ska vi bli riktiga tränings narkomaner.. både på appell plan och gymmet...

Lägger till en liten söt bild på warroo och våran katt Moggis...
image245
image246

Välkommen åter...
Å en komentar uppskattas me glädje av oss...
Alltid roligt att veta vilka som läser bloggen...

Christina...På www.busligan.se
Tack massa igen för denna underbara hund...
Det ska vara ni för att föda upp så grym hund..




Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Vilka goa bilder på Warroo och Moggis!! Men Gunlög... stackars söta lilla katt... vilket namn!
Hoppas att allt är bra med er! Skulle vara kul att träffa dig och "underverket" - men just nu har vi mer än fullt upp med valpar och resten.
Ha det gott!

Postat av: anfia

Cristina
GUNLÖG e ett jätte fint namn hahahahaha.'
Här är allt toppen.
Hoppas allt är lika bra med er hundar och bebisar och kattor.
Det hade varit skoj att träffas ja.. men vi får kika på det när era valpar e urflugna och ni har tid :)
För så länge bebisarna finns så kommer INTE vi och hälsar på haha...
ha de gottans

2007-07-10 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback