Spårat!!!!!!!!!!!!

Hole moses håll i hatten... i dag har det spårats...
Spåret gick ganska bra.. inte helt nöjd men va ska man säga..
jag har mej själv att skylla jag spårar ju allt för sällan.. SKÄRPNING på mej!!
image277
efter spåret blev det lite lydnad...
i dag va även sandra å danne me med sin benzo...
Tränade uppe på nestgård...
Warroo hade i dag ett litet mildrigt hjärn släpp haha... typ va vadå träna äh lägg av.. här ska busas för heeeeeeeeela slanten me matte...
Man kan inget annat än att le åt han när han håller på... men jag fick bestämt säga till han att nä hörru nu skärper vi till oss..
Funkade la i nån min sen tjoooo ha de gött haj...
*skrattar* jaja... fixade så det blev ett lyckat avslut iaf... sen fick han rejsa bäst han själv ville!!
Sandra och benzo va jätte duktiga i dag...
image278
Dom tränade ingångar..

Efter träningen drog vi hem till mej på en kaffe.. å katten Moggis som inte e så förtjust  i sånna där valpar som Benzo som bits...
*skrattar* gömde sej i sin toalåda
nää hon bajsar lr kissar inte.. hon tror att hon kan gömma sej.
image279
Nä nu ska jag sova...
I morron ska jag till Ullared..
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandra O Benzo

Tjolla hej... Tanx för to day, väldigt roligt har vi haft, fast våran lilla tyrann e som han e, fast lite duktig va han iaf när vi tränade.. Nu e han iaf HELT död.. *gott*... Nä nu ska här kläckas en grogg.. Kram oss...

Postat av: Christina

Nä men vilken tjusig jacka du har på dig!!
Kom i gång med spårandet nu! Det är ju skitkul vet ja!!

2007-07-26 @ 21:31:18
URL: http://www.busligan.se
Postat av: Palina

Jag hade shoppat i onsdags. Vill du se vad hade jag köpt?

2007-07-27 @ 22:51:59
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: Anna

Härligt underbara bilder!
Inga lugna stunder för Matte verkar det som,
Utan med Warroo är det full fart för jämnan =)
Keep Up the Good Work!!

2007-07-27 @ 23:12:20
URL: http://saawe.net
Postat av: Jenny

Tack för lyckönskningar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback