Mitt lilla Tryffel svin.. haha han e så söt!!

Hej.. Denna underbara tyrann till hund är så rolig att ta kort på...
Så¨här kommer lite *skrattar* jätte fula *söta* kort...

Gott med ben...


Mitt lilla Tryffel svin.. haha han e så söt!!


Nära... :)

image228


Tryffelsvin.. ni kanske undrade varför jag hade det som dagens namn på bloggen?
Jo när min pappa såg detta kortet undrade han om jag hade skaffat mej ett tryffelsvin.. givetvis blev jag arg på dumma pappa.. meeen när jag tittade på bilden och letade upp en bild på ett tryffelsvin.. så joo..  pappa hade rätt likheten e rätt nära.. iaf på denna bilden.. men tryffel svin.. dom e bra söta dom oxå.. men dock inte så söt och vacker som mitt lilla "tryffel kelpie" ;)


image229


Så häääär ser han ju faktiskt ut..

image230
image231
Sötare en socker!!

Haha det va inte bara fästing hals bandet som vart snett kolla ögat!!

image232


Aggresiv? nääj då.. han ville bara få Helenas uppmärksamhet som låg i andra delen av soffan och kollade på
Grays Anatomy...

image233


*skrattar* allt för att helena skall fatta att han faktiskt vill ha hennes uppmärksamhet!!!  :D

image234

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Vilket gulligt tryffelsvin du har!!! :)

Postat av: anfia & Warroo

skrattar aa visst e han den lille tyrann tryfflet hahaa

2007-06-05 @ 07:32:28
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Kjell Odalgård

blir lite avundsjuk på dej när jag ser din fina hund ser fram imot dagen foto Grålle

2007-06-11 @ 17:27:59
Postat av: anfia & Warroo

jepp vi får bestämma en dag vi skall träffas så Warroo får modella lite och jag så klart :)

2007-06-13 @ 15:56:26
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback