Promenad & oro

Hej.
Dagen började med att Anna & Tinan  kom hit på morron kaffe..
Sen vart det dax för en promenix i värmen..
Vi valde Holms gård vilket va mitt förslag,,, då jag trodde att där ligger ju inte solen på nu... det gjorde den..
Tur att det finns 2 goa bäckar på vägen som hundarna brukar bada och dricka i.
Efter promenixen sa vi hej då och jag satte fart att städa och packa här hemma.. då jag och min pojkvän drar till gävle i 10 dagar den 25/6...
Warroo skall då bo hos ett par kompisar till mej i lilla Edet.
Där kommer han få vara med henne varje morgon och dela ut tidningen samt att han får springa runt i deras JÄTTE stora trädgårt.. 500meter från trädgården ligger en sjö och där kommer han få bada varje dag..
Ha ha jag kommer aldrig få hem min hund igen.
Efter packning och städ så drag jag ut och körde lite lydnad.. men vi va snart inne igen då det va på tok för hett ute.
Nä nu skall jag vila lite sen skall jag ringa min uppfödare för att prata lite om warroo.

Ha en go kväll alla.,

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hallåj!! Jag väntar på ditt samtal ;).
Hoppas att allt är bra med er! Det låter som om Warroo kommer få en kanonbra semester han med!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback