Då va det gjort

Ja nu e röntgen bokad.. den 11 april kl 14.00.
Mht har jag anmält mej till den 18 lr 19 maj får se vart man kommer med!
Även sagt till att jag ska vara med på kennellägret i slutet på april...
Massa saker som händer.
Och ett jobb har jag fått!! jippie!
Hunden tränas å tränas.. denna attans apportering den e inge skoj.. *suck*
Men vi tränar å vi tränar.
På fredag ska vi åter igen gotta oss ute på orust.
Warroo han älskar ju att vara där å springa i bergen!
Synd att det e så kallt i havet annrs skulle han få bada lite med.. men nää det e bra kallt asså.
Så e det me allt..
Nu skall jag ställa min lilla tyrann i duschen hua han verkligen HATAR det...
Sen blir det kloklippning och det är det inga som helst problem med iaf.
Så ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hualigen vad spännande med röntgen och MH! Synd att ni inte kan komma och göra MH med syskonen dock! Vi ses i alla fall på kennellägret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback